Breadcrumbs

Πρόληψη για Κρύωμα & την Γρίπη

Κατά την διάρκεια των τελευταίων μηνών του χρόνου, το κρύο και η χειμερινή ψύχρα καταφθάνουν, και συνήθως ακολουθούν το συνάχι του κρυώματος και η εποχή της γρίπης. Σε αυτό το άρθρο, θα εξετάσουμε μερικά διαφορετικά προληπτικά μέτρα και προφυλάξεις που μπορείτε να ακολουθήσετε για να σας βοηθήσουν να μείνετε εσείς, οι οικογένειας σας, και όλοι γύρω σας υγιείς κατά τους κρύους αυτούς χειμωνιάτικους μήνες.

 

ΠΛΥΣΙΜΟ ΧΕΡΙΩΝ

 

Αυτό είναι πολύ σημαντικό είτε είστε νοικοκυρά που προσέχει τα παιδιά είτε εργαζόμενος που κάθεστε σε ένα γραφείο από τις εννιά ως τις πέντε. Δεν έχει σημασία που βρίσκεστε, όλοι ερχόμαστε σε επαφή καθημερινά με αμέτρητα μικρόβια κατά την διάρκεια της μέρας. Το πλύσιμο των χεριών είναι ο καλύτερος τρόπος ώστε να ξεφορτωθείτε τα δυσάρεστα μικρόβια πριν περάσουν στο σύστημα μας και μας προκαλέσουν συμπτώματα κρυώματος και γρίπης, έτσι το να συνηθίσετε να πλένετε τα χέρια σας σωστά και τακτικά είναι πολύ σημαντικό.

Θα πρέπει να πλένετε τα χέρια σας τουλάχιστον 20 με 30 δευτερόλεπτα[1], φροντίζοντας να τρίψετε το πίσω των χεριών, ανάμεσα στα δάχτυλα και κάτω από τα νύχια με σαπούνι. Προσπαθήστε να στεγνώσετε με μαντηλάκια καθώς κάποιες πετσέτες χεριών μπορεί να είναι μολυσμένες με μικρόβια καθώς διατηρούν την υγρασία από την προηγούμενη χρήση, αφήνοντας έτσι τα βακτήρια να αναπαραχθούν[2]. Αν χρησιμοποιείτε πετσέτες, σιγουρευτείτε ότι τις πλένετε τακτικά με αντιβακτηριακό σαπούνι. Προσπαθήστε να κρατάτε τα χέρια σας όσον τον δυνατόν περισσότερο μακριά από το πρόσωπο, επειδή αυτά τα μικρόβια μπορούν να εισέρθουν στον οργανισμό σας, από τα μάτια, την μύτη και το στόμα σας[3]

 

ΖΗΣΤΕ ΕΝΑΝ ΥΓΙΕΙΝΟ ΤΡΟΠΟ ΖΩΗΣ

 

Το να προσέχετε την υγεία σας θα σας εξασφαλίσει ότι το ανοσοποιητικό σύστημα είναι δυνατό ώστε να αντιμετωπίσει ένα κρύωμα και μια γρίπη. Απλά καθημερινά πράγματα, όπως να παίρνετε όλα τα θρεπτικά συστατικά και τις βιταμίνες που χρειάζεστε από την διατροφή σας είναι πολύ σημαντικά. Αυτό θα εξασφαλίσει ότι το σώμα σας έχει τραφεί καλά και έχει ενέργεια για όλη την ημέρα. Επίσης, προσπαθήστε να έχετε ποιοτικό ύπνο κάθε βράδυ ώστε το σώμα σας να ξεκουραστεί και να είναι ικανό να λειτουργήσει κανονικά, καθώς και η εξάσκηση θα βοηθήσει να κρατήσετε το σώμα σας γυμνασμένο και υγιή. Μόνο μισή ώρα ελαφριάς εξάσκησης θα σας βοηθήσει να ενδυναμώσετε και τις φυσικές άμυνες ενάντιας των ιών[4].

 

ΝΑ ΠΙΝΕΤΕ ΠΟΛΛΑ ΥΓΡΑ

 

Συνιστάται να πίνουμε έξι με οχτώ ποτήρια νερό την μέρα ώστε να καθαρίζουν οι τοξίνες και να κρατιέται το σώμα (και ο λαιμός) ενυδατωμένος, έτσι θα το κάνει ένα άβολο μέρος για να συγκεντρώνονται τα μικρόβια[5]. Εάν το νερό είναι λίγο βαρετό για εσάς, μπορείτε να προσθέσετέ ένα φακελάκι με πράσινο τσάι ή μέντα στην μέρα σας[6]. Άλλη μια επιλογή είναι να προσθέσετε λεμόνι και μέλι σε ζεστό νερό καθώς το λεμόνι περιέχει υψηλά επίπεδα βιταμίνης C και η οξύτητα του μπορεί να σας βοηθήσει να απαλύνετε οποιαδήποτε πρώιμα συμπτώματα, και το μέλι έχει αντιβακτηριακή και αντιμικροβιακή δράση και είναι πολύ καταπραϋντικό για τον πονόλαιμο.

 

ΓΑΡΓΑΡΕΣ ΜΕ ΑΛΑΤΟΝΕΡΟ

 

Δοκιμάστε να αναμείξετε ένα κουταλάκι αλατιού σε ζεστό νερό και στην συνέχεια κάνετε γαργάρες με αυτό τρεις ή τέσσερις φορές την μέρα. Θα βοηθήσει να υγράνετε τον ξηρό λαιμό σας και να μειώσει το γαργάλημα, φέρνοντας έτσι μια σύντομη ανακούφιση. Το αλάτι θα βοηθήσει να μειώσει το επώδυνο πρήξιμο στο λαιμό και να απομακρύνει τα βακτηρίδια[7].

 

NUROFEN COLD & FLU TABLETS

 

Αν ψάχνετε για ανακούφιση πόνου, τα Nurofen Cold & Flu δισκία μπορούν να σας βοηθήσουν να μειώσετε τα συμπτώματα. Πάντα να διαβάζετε το φύλλο οδηγιών. Με βάση την ιβουπροφαίνη. Το Nurofen Cold & Flu περιέχει δυο ενεργά συστατικά, την ιβουπροφαίνη και την υδροχλωρική ψευδοεφεδρίνη τα οποία βοηθούν στην ανακούφιση από τα συμπτώματα του κρυώματος και της γρίπης, όπως πονοκέφαλος, πυρετός, πονόλαιμος και ρινική συμφόρηση. Σιγουρευτείτε να αφήνετε τέσσερις ώρες μεταξύ των δόσεων και αν τα συμπτώματα επιμένουν ή επιδεινωθούν, είναι καλύτερα να αναζητήσετε ιατρική συμβουλή[8].

Μην αφήνετε το κρύωμα και την γρίπη να σας πτοήσει αυτόν τον χειμώνα. Φροντίστε το σώμα σας και βεβαιωθείτε ότι είναι στην καλύτερη κατάσταση για να καταπολεμήσει οποιαδήποτε μικρόβια.



[1] http://symptoms.webmd.com/cold-and-flu-map-tool/avoid-cold-flu

[2] http://www.dailymail.co.uk/health/article-2833074/Forget-door-handles-toilet-seats-germ-infested-objects-home-TOWELS.html

[4] http://www.webmd.com/cold-and-flu/features/prevent-flu-healthy-habits-beat-the-virus

[5] http://www.wikihow.com/Stop-a-Cold-when-You-Feel-It-Coming-On

[6] http://www.wikihow.com/Stop-a-Cold-when-You-Feel-It-Coming-On

[7] http://www.health.com/health/gallery/0,,20640098,00.html#saltwater-gargle-1

[8] http://www.netdoctor.co.uk/medicines/aches-and-pains/a7245/nurofen-cold-and-flu-ibuprofen-pseudoephedrine/

 

 

 ΕΚΤΎΠΩΣΗ

Κατηγορίες